19F, CONCENTRACIÓ A CAJAMAR: EXIGIM RETIRADA DENÚNCIES A MEMBRES PAH SAFOR-VALLDIGNA

domingo, 7 de febrero de 2016


CAJAMAR HA DENUNCIAT A DOS MEMBRES DE LA PAH SAFOR-VALLDIGNA
CONCENTRACIÓ, 19 DE FEBRER, 10H, PASSEIG GERMANIES 60, GANDIA
SI ENS TOQUEN A UNA, ENS TOQUEN A TOTES!
L’entitat CajaMar ha decidit denunciar a dos membres de la PAH Safor-Valldigna, diuen que per haver pegat en cinta adhesiva cartells a la seua sucursal del Passeig de les Germanies de Gandia, en defensa dels drets de les persones afectades per la hipoteca.
Ja han rebut les notificacions judicials, amb les quals Cajamar enceta un procediment que no té altre objectiu que amedrentar l’acció directa de la PAH. L’acció directa és part de l’ADN de les Plataformes d’Afectades per la Hipoteca. És per això que des de la PAH Safor-Valldigna i la resta de PAHS de l’Estat espanyol la resposta és clara: NI UN PAS ENRERE, SI ENS TOQUEN A UNA, ENS TOQUEN A TOTES.

És per això que des de hui, fins el dia de la concentració i fins que Cajamar retire la denúncia a les nostres dues companyes anem a mantindre una campanya per exigir que retire les denúncies.

De moment, DEMANEM LA VOSTRA SOLIDARITAT I SUPORT, tant el dia de la concentració, com per a les distintes accions de les quals us anirem informant en aquest esdeveniment.

#CajamarDenuncia però les PAH’s anem a seguir lluitant pel dret a un sostre digne, pel dret a una segona oportunitat de les persones afectades per la bombolla immobiliària. Desobeirem. Sense por. Sí que es pot!

——–

EXIGIMOS A CAJAMAR QUE RETIRE LAS DENUNCIAS A 2 MIEMBROS DE LA PAH SAFOR-VALLDIGNA
CONCENTRACIÓN, 19 DE FEBRERO, 10H, PASEO GERMANÍAS 60, GANDIA
SI NOS TOCAN A UNA, NOS TOCAN A TODAS!

La entidad CajaMar ha decidido denuncia a dos miembros de la PAH Safor-Valldigna, dicen que por haber pegado con cinta adhesiva carteles en su sucursal del Paseo Germanías de Gandia, en defensa de los derechos de las personas afectadas por la hipoteca.

Ya han recibido las notificaciones judiciales, con las que Cajamar abre un procedimiento que no tiene otro objetivo que amedrentar la acción directa de la PAH. La acción directa forma parte del ADN de las Plataformas de Afectadas por la Hipoteca. Es por eso que desde la PAH Safor-Valldigna y el resto de PAHS del Estado Español la respuesta es clara: NI UN PASO ATRÁS, SI NOS TOCAN A UNA, NOS TOCAN A TODAS.

Es por eso que desde hoy, hasta el día de la concentración y hasta que Cajamar retire las denuncias a nuestros dos comPAHS, vamos a mantener una campaña para exigir que retire las denuncias.

De momento, PEDIMOS VUESTRA SOLIDARIDAD Y APOYO, tanto el día de la concentración, como para las distintas acciones de las que os iremos informando en este evento.

#CajamarDenuncia pero las PAH’s vamos a seguir luchando por el derecho a un techo digno, por el derecho a una segunda oportunidad de las personas afectadas por la burbuja inmobiliaria. Desobedeceremos. Sin miedo. Sí se puede!

Anuncios
Categorías: PAH

Navegador de artículos

Los comentarios están cerrados.

Blog de WordPress.com.

A %d blogueros les gusta esto: